Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden The Kindness Crew – Webshop

The Kindness Crew webshop, gevestigd te Arnhem, onder KVK nummer 77698274 en vertegenwoordigd door Mara van der Velden.

  1. Toepasselijkheid Algemene Voorwaarden

    • Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op elk webshop aanbod van The Kindness Crew en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand en bestellingen tussen ondernemer en consument.
    • Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld door elektronische weergave bij afrekenen. De algemene voorwaarden zijn daarnaast in te zien op thekindnesscrew.nl.

  2. Het aanbod

    • Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
    • Het aanbod van The Kindness Crew wisselt. Er zijn geen onbeperkte voorraden en The Kindness Crew kan niet garanderen dat een product op voorraad blijft.
    • Alle illustraties en specificaties zijn zoals afgebeeld of benoemd, maar producten kunnen door het productieproces misschien iets afwijken van de afbeelding. Ondernemer doet haar best om dit te voorkomen.
    • Elk aanbod bevat informatie waardoor het voor consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden.
    • Bij een op maat gemaakt aanbod wordt er een aparte opdrachtovereenkomst afgesloten tussen consument en ondernemer, waarop aanvullende voorwaarden van toepassing zijn.

  3. De overeenkomst

    • De overeenkomst komt tot stand op het moment dat de consument een bestelling doet en deze met betaling afrond.
    • Indien de bestelling niet bevestigd is door een bevestigingsmail, is de overeenkomst niet tot stand gekomen en dient er contact te worden opgenomen of een nieuwe bestelling te worden gedaan.
    • Iedere overeenkomst wordt aangegaan op basis van voldoende beschikbaarheid van weergegeven producten. De productaantallen worden weergegeven op de website. Indien er onverhoopt verkeerde aantallen genoemd zijn, krijgt consument zijn/haar/hun geld terug en een voorstel voor een vervangend product.

  1. Herroepingsrecht

    • Een dag na de ontvangst van de producten heeft de consument 14 dagen de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden.
    • Het product dient onbeschadigd te worden teruggestuurd en (in redelijkerwijze mogelijk) in de originele staat en verpakking. De consument dient te kunnen bewijzen dat het product is teruggestuurd, bijvoorbeeld door een verzendbewijs.
    • Wanneer de consument gebruik wil maken van het herroepingsrecht, dient hij dit binnen de 14 dagen kenbaar te maken via info@thekindnesscrew.nl.
    • Indien consument zich beroept op herroepingsrecht na 14 dagen, vervalt de mogelijkheid op terugbetaling of omruiling.
    • Na ontvangen van het onbeschadigde of ongebruikte product, zal The Kindness Crew uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag terugstorten op het bij haar bekende rekeningnummer.

  2. Uitsluiting herroepingsrecht

Het herroepingsrecht kan worden uitgesloten als er een actieperiode plaatsvindt. Actie artikelen kunnen niet retour worden gestuurd.

 

  1. De prijs
  • De genoemde prijzen zijn exclusief btw.
  • Alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. The Kindness Crew is niet verplicht het aankoopbedrag terug te betalen bij druk- en zetfouten.

  1. Betaling
  • Alle producten besteld via de webshop op thekindnesscrew.nl dienen direct afgerekend te worden via het veilige Mollie betaalsysteem.
    Indien een betaling niet gelukt is, wordt de bestelling niet verzonden.
  • Verzendkosten worden vermeld bij het afrekenen.
  • De consument heeft de plicht om onjuistheden in betaal- of verzendgegevens zo spoedig mogelijk aan The Kindness Crew te vermelden.
  • Indien er een bestelling op maat wordt gedaan (bijvoorbeeld een eigen ontwerp, of meer dan 10 producten) via het e-mailadres, wordt er een offerte opgesteld. Deze offerte is 14 dagen geldig. Na levering van de producten dient de factuur binnen 14 dagen betaald te worden.

  1. Intellectueel eigendom
  • Mara van der Velden / The Kindness Crew is rechthebbende op de intellectuele-eigendomsrechten met betrekking tot de door haar gemaakte producten, waaronder begrepen, maar niet beperkt tot producten, educatieve materialen en spellen die worden aangeboden in de webshop.
  • Er mag niets gekopieerd of vermeerderd worden zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Mara van der Velden.
  • Afbeeldingen gedeeld op social media dienen bronvermelding te bevatten.

  1. Klachtenregeling
    • Bij klachten over een product of bejegening kan er contact op worden genomen met info@thekindnesscrew.nl.
    • Een klacht schort de verplichtingen van de consument niet op, tenzij The Kindness Crew schriftelijk anders aangeeft.
    • Indien een klacht gegrond is, zullen de producten kosteloos worden vervangen door The Kindness Crew.
    • Indien ondernemer en consument er samen niet uitkomen, zal contact worden gezocht met de Geschillencommissie.

  2. Aanvullende of afwijkende bepalingen
    Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Op de algemene voorwaarden op de website staat altijd de laatste datum van een aangepaste versie van deze voorwaarden.

  3. Leveringsvoorwaarden
    • The Kindness Crew is een eenmansbedrijf. Hierdoor verzendt zij eenmaal per week haar producten. Daardoor vind levering doorgaans binnen 3-7 dagen plaats.
    • Er wordt uitsluitend verzonden met DHL en PostNL. Er wordt onderzoek gedaan naar duurzamere opties.
    • Alle levertermijnen zijn indicatief. Aan eventueel genoemde termijnen kan een consument geen rechten ontlenen. Overschrijding van een termijn geeft een consument geen recht op schadevergoeding.
    • The Kindness Crew is niet aansprakelijk voor vertraging gedurende levering met bezorgingsdiensten of postbedrijven. Consument dient in dit geval contact op te nemen met het postbedrijf of de bezorgdienst.
    • Zie ook punt 12 voor aansprakelijkheid met betrekking tot bezorgdiensten.

  4. Overmacht
    • Het kan voorkomen dat door ziekte of persoonlijke omstandigheden bestellingen later verzonden moeten worden. In dit geval zal The Kindness Crew persoonlijk contact opnemen met de consument om hen te informeren.
    • Het kan zijn dat een pakket beschadigd raakt tijdens het bezorgen. In dat geval maakt Mara melding bij de bezorgdienst. Hiervoor heeft zij een foto nodig van de beschadigde verpakking. Soms keert een bezorgdienst een vergoeding uit en kan The Kindness Crew je een nieuw exemplaar sturen (mits op voorraad). Als er geen vergoeding volgt vanuit de bezorgdienst, kan er geen nieuw exemplaar gestuurd worden omdat dit valt onder overmacht.

    • Indien er nationale problematieken plaatsvinden zoals een pandemie, oorlog of een natuurramp, kan The Kindness Crew niet aansprakelijk worden gehouden voor te laat geleverde producten of niet geleverde producten. De verplichting om de overeenkomst na te komen wordt tijdelijk uitgesteld, of indien dit mogelijk is, krijgt de consument het betaalde geld teruggestort op zijn/haar/hun rekening.

 

Thanks for shopping The Kindness Crew!